زنده یاد مهدی اخوان ثالث...

لحظه دیدار نزدیک است

باز من دیوانه ام، مستم

باز می لرزد،

                دلم،

                      دستم

باز گویی در جهان دیگری هستم

های!

       نخراشی به غفلت گونه ام را،

                                           تیغ
های،

       نپریشی صفای زلفکم را،

                                       دست
و آبرویم را نریزی،

                          دل

ای نخورده مست

لحظه ی دیدار نزدیک است

 



نظرات شما عزیزان:

مهراد
ساعت20:24---24 شهريور 1392
چ وزنی داره

اصن عاشقش شدم

من اینو برداشتم...
پاسخ: "اخوان ثالث" شاعر بسیار بزرگیه...منم خیلی شعراشو دوس دارم...


پسر تنها
ساعت18:01---18 شهريور 1392
وبلاگ خیلی زیبایی دارین...من عاشق اخوان ثالثم!
پاسخ: لطف دارین.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اشعار زنده یاد مهدی اخوان ثالث ، ،

تاريخ : یک شنبه 17 شهريور 1392 | 19:0 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.